PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1

PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1

Calon-calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:
(a) warganegara Malaysia;
(b) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan;
(c) (i) berpelajaran di peringkat sekolah rendah bantuan penuh kerajaan; dan
(ii) boleh bertutur, membaca dan menulis dalam Bahasa Malaysia dengan memuaskan.

Gaji permulaan ialah pada Gred N1: P1T2 – RM 689.99

Deskripsi Tugas
Bertanggungjawab untuk mengambil dan menghantar surat-surat, dokumen-dokumen dan fail-fail, kerja-kerja fotostat dan lain-lain tugas yang seumpama dengannya.

Gred dan Jadual Gaji
Gred N1 P1T1 RM 649.15 - P1T22 RM 1506.79
P1T1 RM 691.62 - P1T22 RM 1583.49
P1T1 RM 735.72 - P1T22 RM 1661.82

Muat turun:
Panduan Pengguna
Panduan Temuduga

Unit Gunasama dan Sokongan
Bahagian Sumber Manusia
Kementerian Kesihatan Malaysia

Blok E7, Kompleks E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62590 W. P. PUTRAJAYA, MALAYSIA

Tel: 603-8883 3888

Did you enjoy this post? Why not leave a comment below and continue the conversation, or subscribe to my feed and get articles like this delivered automatically to your feed reader.

Comments

SAYA WAN SITI KHADIJAH BINTI ABDULLAH MEMERLUKAN KERJA UNTUK MENYARA HIDUP SAYA SUPAYA MENJADI MASYARAKAT YANG TERBILANG,GEMILANG DAN CEMERLANG.

KUPAYAAN UNTUK MENCARI KERJA JANGAN PUTUS ASA

SAYA DAH BERMOHON DARI SAYA BELOM KAWIN HINGGA SAYA DAH BERKAWIN TAPI REZEKI BELOM ADA UNTUK SAYA …TAPI SAYA XAKAN BERPUTUS ASA…DEMI ANAK SAYA YG TERISTEMEWA YG AKAN LEBIH BERUSAHA

saya inginmemohon jawatan ini,,.saya berharap pihak tuan dapat menghubungi saya jika terdapat kekosongan

saya mempunyai pengalaman dan berminat dalam pekerjaan ini. Saya berharap tuan dapat menghubungi saya jika ada pengambilan jawatan baru

saya amat berminat dgn pekerjaan ni…dah lama saya menjadi menunggu jawatan ni,harap pihak tuan dapat menghubungi saya jika ada kekosongan jawatan….

salam…saya seperti nama di atas ingin memohon kerja jika ada kekosongan jawatan…saya sekarang kerja di klinik swasta area kemaman..tapi kalau boleh nak kerja yg bagus lagi..sebab kerja kat sini doktor kurang memuaskan…saya berharap tuan/puan dapat membantu saya..telefon saya jika ada kekosongan…sekian terima kasih…(014-5441439)shuhada

sy ingin memohon jawatan ini jika ada kekosongan… hubungi sy 0126437274… terima kasih..

saya mempunyai kelulusan spm. sebelum ini saya belajar di IPTA tetapi terpaksa berhenti kerana saya mempunyai masalah peribadi. saya berumur 21 tahun dan ingin memohon jawatan ini kerana saya telah menjalani latihan praktikal sebagai kerani dalam marketing di dealer celcom sewaktu saya belajar dahulu. jika tuan/puan ingin memilih saya, sila tel saya di 011-19115090… terima kasih….

salam….saya nur najian berumur 21 tahun dan sudah berkahwin..mempunyai satu cahaya mata..saya mempunyai kelulusan spm…saya harap tuan/puan dapat membantu saya…tel saya 019-2031206

salam saya berumur 23 tahun dan mempunyai kelulusan spm.masih bujang dan memerlukan pekerjaan untuk membantu keluarga,saya berharap tuan/puan dapat membantu saya,jika terdapat kekosongan jawatan sila hubungi..tel saya 0104284709

Salam….
Saya seperti nama diatas dan kelulusan spm ingin memohon jawatan tersebut jika ada kekosongan berharap pihak tuan-puan dapat menghubungi saya h/p 017-673 2652 @ email im_aryma@yahoo.com

sekian…

salam saya sepeti nama di atas ingin memohon jawatan tersebut jika terdapat kekosongan. oleh itu sila menhubungi saya di talian 0175895056..saya berkelulusan SPM dan SIJIL di IKM.kini bekerja di syarikat swasta (agen imegresen)sebagai admin..
di harap tuan/puan dapat memberi kerjasama.
terima kasih…

ass’kum dan salam 1 malaysia….bagaimana saya untuk memiliki kerja kerajaan,sudah berkali saya menghantar resume sampai sijil saya hilang….begitu susah untuk mendapat kerja kerajaan…saya sungguh sedih dengan nasib saya untuk menyara ibu saya…yang ditinggalkan oleh seorang bapa yang tidak bertanggungjawab…kini saya hanya kerja menjaga snoker untuk menyara ibu saya…alangkah indahnya kalau saya dapat kerja kerajaan…kerana dalam keluarga saya sejak bapak saya tinggalkan adik beradik semua kerja yang susah untuk dikatakan….maafkan saya dengan kata2 saya…bukan untuk meminta simpati..tapi apa yang harus saya lakukan….

salam……
Saya GLADYS berbangsa Bidayuh ingin memohon jawatan di atas(PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1).Sekiranya ada kekosongan bagi jawatan ini sila maklumkan kepada saya melalui nombor ini (010-967 8371)atau e-mail dan alamat surat menyurat:KM 55 KAMPUNG RAYANG,JALAN KUCHING-SERIAN,94700 SERIAN,SARAWAK.Sekian terima kasih

saya shazwin bin azamain ingin memohon seperti jawatan di atas memandangkan saya hanya layak utk memohon jawatan ini.nak belajar tinggi tak mampu..saya anak yg sulong dan perlu membiaya adik beradik yg lain.kira nya kekosongan ini ada di jabatan kesihatan wp labuan..tolong telefon saya.dan saya buat apa yg di perlukan..terima kasih atas kerjasama pihak anda.tolong telefon saya 0198820611

saya nor fatiha binti locmanuddin ingin memeohon jawatan di atas iaitu PEMBNATU AM GREND N1.sekiranya ada kekosongan sila maklumkan kepada saya melalui telefon 0172247417 atau alamat surat menyurat no 9 jalan pp 1/7 taman padu permai.sungai besar selangor

assalamualaikum..saya adib syahirah bt abd rahim ingin memohon jawatan seperti diatas kerana saya ingin membantu meringankan beban keluarga..jika ada kekosongan sila maklumkan jawatan ini kepada saya melalui gmail : sha.sayrah@gmail.com @ tel : 0199093994 , dan alamat surat menyurat : no 14,lorong sri teruntum 120,taman desa cahaya,jalan kg jawa 25100 kuantan ,pahang. sekian .

salam saya bernama di atas..saya ingin memohon jawatan tersebut sekiranya masih ada kekosongan..saya pernah berkerja di Lembaga Peperiksaan Malaysia di Putrajaya sebagai pembantu tadbir sambilan dan mempunyai pengalaman selama enam bulan…saya berharap pihak tuan/puan membuat pertimbangan sekiranya masih ada kekosongan jawatan untuk saya…jika masih ada jawatan kosong sila maklumkan jawatan ini kepada saya melalui tel:0133223606 dan alamat surat menyurat : 842-D KAMPUNG GELUGOR RAJA JALAN WAKAF MEMPELAM 20050 KUALA TERENGGANU..sekian..

Saya ingin memohon jawatan di atas atas sebab ingin membantu keluarga serta bakal isteri saya.sekiranya ada kekosongan saya ingin mencuba sekiranya ada peluang yang diberikan.Jutaan terima kasih atas perhatian serta pertimbangan pihak tuan..

Saya ingin memohon jawatan diatas, sebab ingin membantu ibu saya dan ibu saya seorang ibu tunggal, kerana dengan jawatan kerajaan menjamin masa depan saya dan keluarga saya kelak, agar pihak tuan dapat mempertimbangan kan permohonan saya

saya yg bernama di atas ingin memohon kerja sebagai pembantu kerani sekiranya ada kekosongan.saya memohon kerja ini di sebabkan saya ingin mencari pengalaman di dalam bidang pekerjaan..oleh demikian besarlah harapan saya agar permohonan sata ni dapat di pertimbangkan oleh pihak tuan..

saya berminat untuk berkerja d jabatan ini.

CURRICULUM VITAE

PERSONAL INFORMATION
NAME : ALISDAH BINTI JADDA
AGE : 21 YEARS
DATE OF BIRTH : 22 JANUARY 1990
NATIONALITY : MALAYSIAN
I/C NO : 900122-12-6300
GENDER : FEMALE
MARITAL STATUS : MARRIED
RACE : MALAY
RELIGION : ISLAM
HEIGHT : 161 CM
WEIGHT : 55 KG
HANDPHONE : 019-4259427 @ 019-4988269
E- MAIL : MOCHAGURLZ90@YAHOO.COM.MY

EDUCATION AND QUALIFICATION

LEVEL : DIPLOMA
GRADED : CGPA
FIELD OF STUDY : DIPLOMA IN NURSING
INSTITUTE / UNIVERSITY : MUCH
LOCATED IN : CHERAS, SELANGOR
GRADUATION YEAR : 2011

DIPLOMA IN NURSING (A1170)

SEMESTER RESULTS
SEMESTER 1 2.57
SEMESTER 2 2.55
SEMESTER 3 2.85
SEMESTER 4 2.56
SEMESTER 5 2.69
SEMESTER 6 2.56
SEMESTER 7 2.69
SEMESTER 8 3.26
SEMESTER 9 2.00
OVERALL CGPA 2.71

SECOND HIGHEST EDUCATION
LEVEL : SPM
GRADE : PASS
FIELD OF STUDY : SASTERA
SCHOOL : SEKOLAH MENENGAH KUNAK JAYA, SABAH
SEKOLAH KEBANGSAN MOSTYN,KUNAK SABAH
LOCATED IN : KUNAK, SABAH
GRADUATION YEAR : 2007

BAHASA MELAYU 3B
BAHASA INGGERIS 8E
SEJARAH 5C
MATHEMATICS 9E
SASTERA 5C
PERDAGANGAN 7D
GEOGRAFI 5C
PENDIDIKAN ISLAM 4B
SCIENCE 5C

HOSPITAL TRAINING EXPERIENCE

SEMESTER 1 :
NURSING HOME AIR PANAS TAWAU
– HOSPITAL TAIPING
-ORTHOPEDICS WARD
-MEDICAL WARD
SEMESTER 2 :
HOSPITAL AMPANG
-MEDICAL WARD
ARUNAMARY MEDICAL CENTRE
-MEDICAL WARD
SEMESTER 4 :
HOSPITAL SELAYANG
– MEDICAL WARD
-HEPATO WARD
MUHIBBAH NURSING HOME
-NURSING HOME
SEMESTER 5 :
HOSPITAL AMPANG
-OBSTETRIC & GYNEACOLOGY CENTER
SEMESTER 6 :
HOSPITAL AMPANG
-MEDICAL WARD

HOSPITAL TRAINING EXPERIENCE

SEMESTER 7 :
HOSPITAL SELAYANG
-NEUROLOGY WARD
HOSPITAL PAKAR AN-NUR HASANAH
-EMERGENCY DEPARTMENT
-MEDICAL WARD
– OBSTETRIC & GYNEACOLOGY
SEMESTER 8 :
KLINIK KESIHATAN PEDAS
-KLINIK KESIHATAN
HOSPITAL AMPANG :
-MEDICAL WARD

PERSONAL CHARACTERISTIC
1. Able to learn and apply effectively on academic experiences.
2. Responsible, hardworking, friendly, dedicated and committed when task is given.
3. Having pleasant personality and very helpful towards colleagues and patients.
4. Always on time when assignment and projects are given.
5. A negotiable & trustworthy person.
6. Dynamic team player and sociable.

CAREER AMBITION
To be a versatile person and gain as much of experience in order to be good worker, which put high responsibilities of work an duties.

LANGUAGE SKILLS
SPOKEN WRITTEN
ENGLISH 6 6
BAHASA MALAYSIA 10 10
Proficiency (0 – poor; 10 – excellent)

COMPUTER SKILLS
MICROSOFT WORD
MICROSOFT POWER POINT
MICROSOFT EXCEL INTERNET EXPLORE

REFERENCES
NAME: PN SARIMAH
TELEPHONE NO: 014-3309205
POSITION: COORDINATOR
COMPANY: MASTERSKILL UNIVERSITY COLLEGE OF HEALTH SCIENCES

ALISDAH BINTI JADDA,
LORONG 4,RUMAH NO.3,
TAMAN SRI IDAMAN, 91207 KUNAK,
SABAH.

DEAR SIR/MADAM
APPLICATION FOR THE POST OF NURSING
I wish to apply for the position of a staff nurse in your department.
2. I finished my final year of the Diploma of Nursing at Masterskill University College of Health Sciences on 14 DECEMBER 2011.
3. For your information, I have been posted to a hospital and centers that provide and give me a firm base of knowledge and skills relevant to the nursing position. I believe that the knowledge and skills will help me contribute a great deal to your department and also the hospital.
4. With this letter, I attached my resume for your kind consideration. I can be contacted at 019-4259427 @ 019-4988269 or on my email address MOCHAGURLZ90@YAHOO.COM.MY.
5. I hope you can consider me for the post.

Thank you for your consideration.

Yours sincerely,

————————————————–
(ALISDAH BINTI JADDA)

salam 1malaysia,sekiranya ada lg jawatan kosong,saya harap ada peluang untuk saya mencari rezeki untuk besarkan 3orang anak…kalau tuan;puan perlukan tenaga pekerja hubungi saya no hp.0178471311

Assalamualaikum,saya seperti nma di atas ingin memohon jawatan ini,sekiranya ada kekosongan sila hubungi saya di no 0125202394,sekian

SAYA MOHAMAD HAZWAN BIN MOHD YUNUS. INGIN MEMOHON JAWATAN YANG DITAWARKAN OLEH PIHAK TUAN. JIKA MASIH ADA KEKOSONGAN ATAUPUN JAWATAN LAIN. PIHAK TUAN BOLEH HUBUNGI SAYA DI TALIAN H/P (0179677630) TERIMA KASIH.

saya siti azimah binti paul dan saya mempunyai sijil SKM tahap 2. sekiranya masih lagi ada kekosongan yang berkenaan sila email kepada saya( aziema18@yahoo.com ) ataupun no tel
( 0143537015 )

Nama saya mohd ariff bin mahmood saya ingin memohon jawatan seperti diatas saya jika terdapat kekosongan sila email kan kepada saya (mohdnor_1994@rocketmail.com) atau h/p (0142158021)segala jasa baik pihak anda sangat dihargai..dan saya berjanji akan berkerja dengan penuh tekun jika mendapat perkerjaan ini..sekian terima kasih

Saya kumrishrao umur 19,saya ini tengah cari kerja kerajaan,saya baru habis sjil dalam bidang pramusaji,tapi anda tidak boleh buat diploma,kerana keluarga saya kesusahan,sebab itu lah,please help me

sila msg saya di 0168236152 jika ada kekosongan..

saya ingin mencari kerja kerajaan yang bergred rendah kerana akademi saya tak tinggi mana.justeru itu saya ingin memohon jawatan ini atas kelulusan saya.terima kasih 0179078066

saya skarang berada di temerloh.saya akan berkahwin x lama lagi,saya akan berpindah ke kemaman..saya ingin mencari pekerjaan sebagai pembantu am rendah di sana.harap pihan puan/tuan dapat membantu saya..0139939324..jutaan terima kasih

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tuan/Puan,

Syarikat BSY, Rangkaian produk kesihatan berasaskan pati mengkudu/noni mempelawa tuan/puan untuk menjana pendapatan secara TETAP/SAMBILAN sebagai agen/pengedar.stokis dengan segera dengan anggaran pendapatan antara RM385.00 hingga RM3850.00 sehari. Sebagaimana tuan/puan sedia maklum, buah mengkudu atau dikenali juga sebagai buah noni adalah sejenis buah yang terbaik untuk kesihatan dan tubuh badan manusia. Fakta ini telah dibuat kajian oleh beberapa doktor pakar dan mendapat buah mengkudu/noni dapat merawati pelbagai jenis-jenis penyakit kronik. Ini juga telah diakui oleh saintis pertama yang mengkaji tentang Buah Noni / Mengkudu iaitu Dr. Ralph Heinicke seorang ahli biokimia yang terkenal. Beliau turut mendapati kandungan proxeronine dan proxeronase dalam Buah Noni. Dr. Heinicke telah merumuskan bahawa Buah Noni / Mengkudu ialah sumber terbaik pembentukan protein dalam badan manusia. Manakala beberapa doktor pakar antarabangsa telah membuat kajian ke atas Buah Noni/Mengkudu mendapati buah mengkudu merupakan yang terbaik untuk kesihatan manusia.

1. KHASIAT PATI MENGKUDU / BSY NONI

Buah Noni atau atau dikenali juga Buah Mengkudu diketahui begitu kaya dengan pelbagai ramuan perubatan sehinga dikenali sebagai “Ratu Tumbuhan”. BSY NONI atau PATI BUAH MENGKUDU dipercayai dapat merawati pelbagai jenis penyakit (Insyaallah dengan Izin Allah) seperti:

KENCING MANIS, DARAH TINGGI, GOUT, SAKIT JANTUNG, ASMA (LELAH), RESDUNG, GASTRIK. INSOMNIA, KAKI GAJAH, ARTHRITIS, BUASIR, RHEUMATISM, GANGGUAN FIKIRAN, PSORIASIS, PENYAKIT KULIT, KANSER PAYU DARA, STROKE, SAKIT PINGGANG, MASALAH SEKSUAL, KEGEMUKAN, ALERGIK, KANSER HATI, SAKIT DAN SENGAL OTOT, KESUKARAN HAMIL, MIGRAIN, MASALAH SYAHWAT, HEPATITIS A,B,C, KULIT SENSITIF KULIT PECAH-PECAH DAN BERAIR BISA, LUKA DALAMAN, SELEPAS PEMBEDAHAN, SELSEMA, SEMBELIT, SAKIT KUNING, KURANG DARAH. Produk Halal dan telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, ramai pengguna telah sembuh dari penyakit. Sesungguhnya kita hanya mampu berdoa dan berusaha tetapi Allah yang menentukan segala-galanya.

2. KEBERKESANAN DAN KELEBIHAN SYAMPU MENGKUDU

Keberkesanan

- 10 minit penggunaan ringan untuk perubahan nyata, kelihatan lebih muda.
- Kehitaman tanpa pewarna dan semulajadi tulen untuk penyuburan rambut dan kehilangan uban.

Fungsi
- Merawat kulit kepala dan masalah uban.
- Menghilangkan kelelemumur.
- Menyuburkan rambut
- Membekalkan nutrien ke akar rambut.
- Menghalang keguguran rambut / perapi rambut.

Kelebihan

- Tanpa bahan kimia bahaya (Ujian LAB).
- Mudah digunakan (Hanya cucian syampu)
- Tahan lama, tidak pudar (sehingga rambut baru tumbuh)
- Jimat masa, dapat digunakan dimana-mana (pek mudah dibawa dan menampakkan kesan dalam masa 10 minit).

3. KELEBIHAN PRODUK LOQUID LOBATA (UNTUK WANITA)

- Menambah pembesaran payudara dan mencantikkan rupa kulit.
- Memiliki cirri-ciri anti penuaan.
- Meningkatkan kepekaan dan kercegasan
- Mengurangkan masalah-masalah ketarak.
- Menambah keupayaan fizikal dan mental.
- Membantu meningkatkan peredaran darah.
- Mengurangkan gangguan-gangguan tidur sindrom Anti-Menopaus.
- Menegangkan dan mencantikkan kulit.
- Meningkatkan tenaga dan kekuatan badan.
- Melegakan gangguan mati haid.
- Meremajakan kulit dan badan.

4. CATUABA (UNTUK LELAKI)

- Membesar dan memanjang alat sulit lelaki.
- Memanjang tempoh masa ketika bersama pasangan.
- Memberi kepuasan terutama kepada suami dan keenakan kepada isteri.

Hubungi/SMS:

Perunding & Stokis BSY (313)
HASRUL ( 013-2095878)

assalamualaikum….saya memerlukan kerja untuk mendapatkan sumber kewangan sendiri

Saya seperti nama di atas berminat dengan jawatan PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1, jika masih ada kekosongan sila hubungi sy di no.013-3352517.
terima kasih

Sy Akmal Shahadah sangat berminat untuk jawatan di atas. Jika ada kekosongan lagi sila hubungi saya di no telefon 012-7472758

saya sgt mengharapkan pekerjaan sakarang..sy berminat dgn jawatan yg ditawarkan ini..jd,sekiranya terdapat jawatan kosong,sila hubungi saya di no 0199145413

Sorry, the comment form is closed at this time.